jessicajonasson

Alla inlägg under april 2011

Av Jessica Joonasson - 29 april 2011 15:42

Heey!

Jag har inte bloggat på ett tag bara för att min data har varit sönder!!

Men nu har jag en ny data!!


Typ imorgon ska jag lägga ut en en bild min killes snopp!

Den är jätte sexig!!  

Men jag lägger ut den bilden imorgon eller i kväll

Av Jessica Joonasson - 25 april 2011 19:54

Asså jag har testat hur det är att vara lebb.Det känns bra om jag ska var ärlig jag kan vissa ett foto med mig och min kompis när vi hånglar.


  Det ser gött ut va?          Det va det!!

Av Jessica Joonasson - 25 april 2011 19:27

Om du ställer en fråga så säger jag något privat om mitt sex liv!!

Jag lovar att svara du kan fråga vad du vill!!

Jag kommer svara på allt!!

Om jah inte gör det så skicka frågan en gåg till!

Men det kommer intehända för att jag är uppen när det gäller sex!!

Så snälla ställ mig en fråga vad du vill!!

Bara så du vet är det lätast att svara  på sex frågor!


Jag älskar värkligen sex!

Ni sa få se bilden igen!!

  hälst sex frågor!! <33

Av Jessica Joonasson - 25 april 2011 19:20

Heey!

Det va skönt med sex men min kille kom yill mig så vi fick sluta!!

Men han vet iaf inget en!!


Jah hade tråkigt så jag tog kort på mitt öga efter att jag hade sminkat det.Jag sminkade mig bara för att jag och min kille ska ha sex typ nu och då måste jag varah snygg!!


mitt Öga!! <33

 

Snyggt jah har ;P <33

Av Jessica Joonasson - 25 april 2011 19:09

  Jag och min killes kompis!! <333

Det är gött att ha sex!   


Av Jessica Joonasson - 25 april 2011 18:38

Heej!

Igår hade jag sex med vädens snyggaste kille! 

Det va så gött. Det känndes som om man kliar sig på fittan.Test det är typ så sex känns!

Jag ska lägga ut bilder på när vi hade sex sedan men först blir det mera om sex kvällen!!

Igår kväll så hade jag min kille ch hans kompis en trekant!!

Jag stog förs sedan kom min sexiga kille och sist hans kompis!!

Det va också gött! jag ska ha sex med min killes kompis snart men han vet inte det!!

Asså jag har typ sex varje dag!!

Om jah inte har det så blir jag så jävla sex sugen!!

Jag älskar att suga av andras snoppar! det är så jävla gött!!   lite pinsamt att säga men jag ska göra det enligt min blogg!

Min kille brukar stoppa in sin snopp i min rumpa  

Asså jag måste gå för att jag är så jävla sex!!

Av Jessica Joonasson - 25 april 2011 11:59

Heej!Deta är min blogg jag ska fixa med den sedan. På min blogg kommer jag prata om mitt sex liv!!Det är ganska intresant!! Asså om ni vill veta!!Jag kommer också lägga ut några bilder!! Iallafall så kommer ni få veta mycket!!Jag kommer också berätta om hur det känns!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!

jag är en intresant bloggare jag skriver om mitt sex liv. För folk som vill veta!! Så läs gärna min blogg.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards